Zakelijke Markt

Uw gast heeft recht op een schoon & fris matras
Laat uw matrassen periodiek reinigen door MDG Matrasreiniging! Uw hotel, pension, bed & breakfast of andere instelling kan, mede door onze matras reinigingsmethode, uw gasten een verantwoorde en gezonde nachtrust aanbieden. Een geruststellende gedachte!

Hoe werkt het?
Uw matrassen worden door MDG Matrasreiniging twee keer per jaar grondig op uw locatie gereinigd. U kunt de matrassen na iedere gastenwisseling behandelen met onze MatrasClean-Spray. Deze spray werkt geur neutraliserend en zorgt ervoor dat de allergiewaarde wordt gereduceerd. Door onze Matras reinigingsmethode wordt de levensduur van uw matrassen verlengd met 40% tot 100%. U bent verzekerd van een schoon, fris en gezond matras!

Uw voordeel

• U bespaart kosten door een verlengde levensduur van uw matrassen van minimaal 40%;
  • U biedt extra service naar uw klanten door aantoonbaar gereinigde matrassen;
  • U onderscheidt zich t.o.v. de concurrent. U beschikt over materiaal, waarmee u uw gasten aantoont dat de matrassen zonder chemicaliën & antibacterieel worden behandeld;
  • U bent verzekerd van hygiënische, frisse en schone matrassen;
  • U gastenkamers ruiken altijd fris.

Promotiemateriaal
Wij kunnen ook verschillende soorten promotiemateriaal leveren, zodat u uw gasten erop kunt attenderen, dat er op een schoon en gezond matras word geslapen:

• Een ingelijst waarborg Certificaat
  • Viertalige tentkaartjes, voor op de nachtkastjes
  • Waarborgzegels op de matrassen, met de reinigingsdatum

Neem nu contact met ons op, om te informeren naar onze voordelige zakelijke tarieven.Ik kom natuurlijk ook graag een keer bij uw bedrijf langs, om de mogelijkheden te bespreken, en kan dan gelijk een demonstratie, of een gratis test-reiniging geven.